Announcement

Collapse
No announcement yet.

stig`s bmw e32 prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    jeg kan være med på å dokumentere at RE spilelr både pent og høyt
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #32
      Originally posted by Stranden View Post
      Blir bra dette.

      Stå på.
      takker

      står på ja, nettopp avsluttet dagen så klokka blir seint..mot normalt men for all del verdt det

      -stig

      Comment


      • #33
        Originally posted by klovnster View Post
        jeg kan være med på å dokumentere at RE spilelr både pent og høyt
        det er det leenge siden jeg fant ut og det fant jeg igrunnen ut idag også

        -stig

        Comment


        • #34
          så en liten oppdatering, evnt med bilder også...

          har satt meg en frist å bli helt ferdig om 14dager...så..må vel ta meg en uke fri før fristen utløper..hehe..
          hadde planer om å komme sørover til november, om ikke noen ganger tidligere også.

          men fikk koblet det til i bilen i kveld, fått røra i hylla og siden det ikke er helt 110% isolert fra bagasjen så er det ikke helt optimalt, men uansett er det sinnsykt bra trøkk i bilen enda mer spes fra to 10".
          litt pustevansker på 20~25hz men ikke ofte det forekommer slikt lydnivå på slike toner dagligdags, så er meget fornøyd så langt, men vet det blir bedre når jeg får lagt brownbread/demping på hattehylla og tettet alt

          imorgen blir det vel å lage til rundt forsterkere så jeg får strukket fleece og støpt sidepaneler. blir mye stress bare det å tenke ut formene, da man bør tenke på at det skal tross alt trekkes med skai/vinyl..hehe..

          -stig

          Comment


          • #35
            fått gjort litt av hvert , men leter (nesten) desperat etter hattehylle til vogna...

            noen som har peil på en e32 delebil, med tilfeldigvis elektrisk/mekanisk gardin inn/ned-felt i hylla.....?

            -stig

            Comment


            • #36
              http://www.superstreet.no/forum/gara...vehicle&CID=45

              Send PM til cato hvis fortsatt trenger.. han har en delebil...

              Comment


              • #37
                Originally posted by pedi View Post
                http://www.superstreet.no/forum/gara...vehicle&CID=45

                Send PM til cato hvis fortsatt trenger.. han har en delebil...
                takker
                har fått kontaktet cato , og fått bekreftet han har deler..litt synd han har svart interiør, og tvilsomt selger nakkestøttene fra framstolene..som jeg trenger for å kutte i for å få på plass et par 7" skjermer
                har et par andre folk/delebiler som jeg ikke har fått svar fra foreløbi..de har deler i rett farge.

                hm..burde kansje lagt ut noen bilder også..oppdatert litt..

                -stig.

                Comment


                • #38
                  ja, takk hehe..

                  Comment


                  • #39
                    E34 har samme fremstoler som E32, er muligens enklere å få tak i nakkestøtter fra en slik..
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Joakim View Post
                      E34 har samme fremstoler som E32, er muligens enklere å få tak i nakkestøtter fra en slik..
                      jo, tenkt på det seff men har ikke fått sjangs å sjekka om det er samme stolper på elektriske som på de vanlige..
                      dessuten trenger jeg de i skinn med samme gråfarge som jeg har

                      men ellers takk

                      -stig

                      Comment


                      • #41
                        Fargekodene på interiøret er å få til begge modeller. Sjekk om nakkestøttene har samme delenummer her: http://www.realoem.com/bmw/select.do (Nettutgave av Bmw's delesystem ETK) Utrolig kjekt å kunne sjekke hva som passer mellom modellene!
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #42
                          ville bare si at Tungtvann, Siste Skanse, spor nr.5 og 9 oppleves som meget morsomt og spor nr.9 er blitt ny "sub-killer" for de som tror subbene takler litt av hvert..eller alt..hehe...
                          men merker at det går tomt for strøm...et par kinetik og ny laderegulator skulle vel fikse det

                          men utenom det så sitter jeg å laster opp bilder og div fra minnebrikke og velger ut bilder for å oppdatere med.....
                          er vel desverre ikke helt ferdig, mangler sidepaneler..og noe belysning...

                          -stig

                          Comment


                          • #43
                            Høres bra ut alt detta
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                            Comment


                            • #44
                              jadda....blir et par bilder over ting som har blitt gjort, mens noe som er blitt gjort uten å fått tatt bilder, men det har slukt mye tid ...

                              et lite oversiktsbilde...


                              og et til...


                              og et av hatthylla bakfra...ser du noe....? :s


                              og her på et verksted for å låne søyle for å komme seg under for å kansje legge rør for kabler...noe som visste seg å vere mer arbeid enn morro...


                              men senere på dag i ren frustrasjon over å måtte legge kablene under teppet som førebels løsning, og med antydning til støy, så fiksa jeg litt på kartleslampene med litt led`s...


                              så trekker man kickpaneler...et ferdig...one more to go...


                              slike ser det ut halvveis:



                              og slik ser de ut....




                              og måten man får diskanten tilkoblet uten å røske av dørtrekk:












                              så kobler man alt til et såkalt delefilter, heretter kalt alien av en komips..hm...


                              og man kjeder seg og begynt på noe man vet man aldri skulle begynt på....så etter å fått gjort dette, fant man ut at det skal gjøres om igjen senere..hehe...


                              ser oki ut på bildet...men...hm...er en skjøt på totalt feil plass for jeg blingset med kniven...hmf...


                              så for litt stress-beroligende greier så monterte jeg nye baklykter...


                              men besøkte en kompis som driver mekanisk verksted...og fant en sag...hm...


                              og med den fikk jeg kuttet to slike rør-greier..som jeg tilfeldigvis fann en laaang lengde av....


                              som ble brukt til dette....






                              og fra mitt sete når jeg er ute å råner.. og ikke ser på veien så ser det slik ut....


                              har vel 3-400bilder til nå men tar bare det `viktigste`....

                              men når man kjeder seg så tar man gjerne litt mob-video...

                              såg igrunnen ikke så mye til den nye ColaZero flaska så fikk rista og hoppet ut all kullsyre...

                              vel...en 20kroner kan brukes til så mangt...feks 16sec med "morro"....


                              men...dette var ikke meg..*..kremt..*..som lager manna-brøl..som resulterer i et par 25cm breie svarte manna-spor...*host..kremt..host..*


                              -stig

                              Comment


                              • #45
                                har tenkt på batteri.... får jeg ikke plass til et kinetik hc2400 under setet blir det to hc2000, under sete og i bagasjen.
                                noen med formeninger om det blir greit...?

                                -stig

                                Comment

                                Working...
                                X